Tuesday, April 5, 2011

Malu

Assalamualaikum semua,aku nk cter skit psl apa yg terjadi masa aku kja tdi........cter dia mcm nie........lbih krang pkl 4,kwn aku ajk mkn..............aku gtaw dia nk settle kje dlu bwu aku nk mkn.........lpas dah settle kje aku pon p la mkn nasi ayam ngn kwn aku nie.Nak djadikankan cter kwn aku sowang lg nie tgh mop lantai,msa tue aku tgh pulun mkn........besa la lpaq tahap cipan ha3.Lpas sdah mkn........aku pon tggu lg nk p bsuh pinggan la.......dah la bajet hensem dpt customer.Lpas 2 taw apa yg terjadi???..........aku pon jln la kt tmpt kwn aku tgh mop nie.......aku x prasan plk yg kwn aku nie tgh mop lantai.........mcm mna la aku bleh tergelincir dpn tue..........dah la tue aku pgang pinggan ngn aiq semua terbang skali wktu jtuh tue...........x psl2 ayam aku terbang skli.....habis bsah 1 bdan.dah la jtuh dpan customer.........malu yg teramat sgt....jtuh la reputasi aku.kwn2 aku pkat2 dok gelak ja...kojaq sgguh.aku dok tgh sakit kwn2 aku bleh gelak plk.........nsib badan.


p/s kepada kwn aku sowang nie...klau nak mop lantai perah aiq bagi abis dlu bwu mop lantai.....

3 comments:

Zaf Arrow Tri-Bold said...

Terjatuh sudah!! saya pun dah 4 kali jadi cmnie... malu oWWwwhh!!!! saya boleh byang!!! uiiiiihhh!!! cerin kot bro...=_='

*47!k@# said...

hahahaha..:D
maaf naa,,tergelak plak :P

Aku Gades Biasa said...

haha...jalan tuu tak tengok bawah!!
=D