Sunday, April 3, 2011

Kenangan Terindah Kwn2 Politeknik Tuanku Syed Sirajuddin


  Azzam,Anas,Syafiq,Zaid,Shahrul,Afiq,Faizal,Nazrul 

Roy
  Abg Din
Ahmad
Fitri
Shahril
Nazrul
Naim
Hafiz (keje tido)
Aina
Siti Nur Atiqah
Munirah (mun)
Yeen Bueh ha3
Farhana (rock la sgt kn)
Ainul
Zura
Elmy Nadia atau End,Eiz
Siti  Aida
Syatila



Assalamualaikum semua,entry aku kali nie.........psl kwn2 aku kt poli Perlis.aku knl depa nie pon wktu depa wat shooting kt Pendang........aku pon terlibat sma.wlaupun bwu sgt knl dgn depa nie rasa mcm dah knl lma dah........sronok kwn dgn depa nie sporting abis kot ha3.Lpas nie ssah dah nk jumpa depa nie sbb depa dah sem last,yg dok kt Kedah bleh la jumpa,yg jauh tggu depa nie kahwin la aku p he3..............serius aku ckap korang semua nie terbaik r......aku sayang korang semua.InsyaAllah ada masa kita jumpa lgi n0........gud luck.


6 comments:

elmy nadia / end dakota said...

hais sedih seh bace .jgn sedih2 ya ad masa kite jump

Ku Basri said...

orait,rsa mcm nk teriak ja....

Aku Gades Biasa said...

pasepa yg budak yeen tu ada "bueh" kat blakang dia...??haha

Aku Gades Biasa said...

haha..
ada jugak noo yeen "bueh" tuu...
aiyak..!!
pasni x jumpa dah laa kita basri kan..haha

Ku Basri said...

taw x pa,yeen msti mai umh emy kn

SHAHRIL said...

wooo :) thax kawan. aku suka motor kau. hahaha