Tuesday, April 26, 2011

Kejadian Pelik

Assalamualaikum semua,aku nk cter skit nie....psl kjadian pelik yg berlaku kat aku awl pgi smlm......cternya mcm nie aku abis kje pkl 11.30 mlm.......pas abis kje aku singgah mkn kjap ngn mmber2 aku sbb perut tgh lpaq ha3......dok sembang pnya psl x prasan la plk kta dah lwat,tgk2 jam dah pkl 1.00 pg.....aku pun tggu lg trus balik ngn moto power ranger biru aku nie ha3......aku pon nk blk cepat  nek highway la sbb umh aku blkg highway ja.......pnya la lju la bwak moto nk blk bka facebook pnya psl.....si0t je kan.....ampa taw x? apa yg berlaku,lg 2 kilometer nak smpai umh aku kat Pendang...ada bnda ape ntah yg langgar moto aku....hampir2 gak aku jtuh moto masa 2.....bila aku brhnti tgk x dak apa pon......nk kta burung hantu pon bkn sbb nmpk besar ja.....aku pon dok rsa seram sejuk dah nie tggu lgi....cpat2 blah dri situ.smpai ja umh dok pikiaq gak la bnda apa yg langgar aku tdi.....

1 comment:

نورفايزه مادارو said...

owhhh langgar lari ek.....kejap lagi ade la awk x leh tido nnti, kikiki hihihi...:-)