Monday, October 3, 2011

30 September....

Assalamualaikum semua blogger2,harap shat2 dan ceria2 selalu....dah lama aku x usik blog nie bkn apa aku bz skit ngn kje.30 September merupakan hari terakhir aku kje kt Marrybrown Shahab Perdana....dah hampir 2 thun aku kje situ....aku berhenti sbb aku dah dpt tawaran kje kt Penang....aku start kje 21 Oktober.Sementara nk tggu msk kje aku tlong mak aku cat umh drpada dok sja bleh gak duit he3.Cti2 nie la aku nk habiskan masa aku ngn keluarga aku dan kwn2 baik aku terutama skali Kelab Kedah Lc Crew....lpas nie mungkin aku dah jrang lpak ngn ampa semua,tggu cti la bwu leh lepak....ampa semua la kwn2 aku dunia akhirat.Kepada kwn2 aku yg akan pergi konvoi ke Sepang....aku harap selamat pergi dan selamat pulang....bawa moto 2 elok2  peace....^_^


No comments: