Friday, December 31, 2010

Selamat Tahun Baru 2011

Tahun baru....bgi aku biasa saja,tpi banyak meninggalkan kesan mendalam utk aku.Mungkin bgi orang lain tidak.......waktu nie msti member2 aku dah ada kat pneng sambut tahun baru kt sana.Klau nk diikutkan hati aku nie.......mmg teringin gak nk ikut,tpi nk wt mcm mna,aku nie ssah skit sbb mak aku tggl sorang ja kt umh.

Tdi pon kuaq kjap ja tu pon  p ronda2 a.s.pas2 p mkn dan trus blik......nk kuaq ngn sapa pon x taw..........besa la aku x dak gf dah solo ktakan.spa la nk kt aku nie kan......owg hensem bleh la hahahaha.lpas aku brhnti kja,mcm2 masalah jdi kt aku.....x taw psai pa.kdang2 aku jdi tekanan dgn smua owg.

Azam aku utk tahun baru nie,aku dah mlas nk pkir psl gf nie buat serabut kpala ja......aku nk berkawan ja la ni.aku dah x  peduli apa yg owg nk kta psl aku,ada aku ksah hahaha......aku nie bkn pndai sgt pon mcm member2 aku yg len....aku pon ada prsaan gak

Slalu owg kta ank last nie smuanya manja......btol ke???mntk ja smua dpt.Bagi aku x sbb aku pon ank last gak.Aku bli moto Lc pon pkai duit sndiri.....aku nie bkn ank owg snang sgt pon...spa yg knl aku dpa taw sgt prangai aku mcm mna....aku nie ska tlong owg.....bla member2 aku ada mslah dpa msti cri aku......erm,aku pon dah x taw nk cter apa dah........ckup la utk penutup 2010......utk kesempatan ni aku nk ucapkan Selamat Tahun Baru 2011.

2 comments:

Hazwani Harun said...

be strong! kita tetap kawan sampai bila2 ok =)..kamu lelaki yang baik..pasti kamu akan dapat perempuan yang baik juga nanti..no wories =D

Ku Basri said...

kami pon harap mcm2 la,smoga ampa bhagia....selalu ^_^ thanks sudi jdi kwn kami...